El Govern envia requeriments a Ryanair i Iberia per saber quines mesures prendran per afrontar les vagues d'aquest estiu
L'Agència Catalana del Consum activa un dispositiu de personal a l'aeroport del Prat per donar suport i informar els passatgers afectats
ACN Barcelona.-L'Agència Catalana del Consum (ACC) ha enviat requeriments informatius a Ryanair i Iberia per tal de saber quines mesures han pres per afrontar les quatre jornades de vaga convocades aquest mes de juliol. Concretament, l'ACC els ha demanat informació sobre els vols programats per part d'ambdues companyies, així com sobre els canals de comunicació habilitats per informar els passatgers afectats en cas que s'acabin produint les aturades. El secretari d'Empresa i Competitivitat, Quim Ferrer, ha informat de l'enviament d'aquests requeriments a la reunió de la comissió de seguiment de l'aeroport del Prat. D'altra banda, l'ACC també ha activat un dispositiu de personal al mateix aeroport del Prat per tal de donar suport i informar els passatgers afectats per les vagues.