Glovo tanca una ronda de finançament de 115 milions d'euros amb la participació de Rakuten i AmRest
La start-up barcelonina té previst "seguir creixent de forma accelerada" i planeja contractar més de 100 enginyers
ACN Barcelona.-L'empresa de repartiment a domicili Glovo ha tancat una ronda de finançament de 115 milions d'euros en la qual hi ha participat la japonesa de comerç electrònic Rakuten –patrocinadora del FC Barcelona- i AmRest –empresa que controla prop de 1.650 restaurants de 16 països sota marques com KFC, La Tagliatella, Pizza Hut, Starbucks i Burger King-. També hi han pres part els fons Seaya Ventures, Cathay Innovation, Idinvest Partners i GR Capital, entre altres. D'altra banda, la start-up creada el 2015 a Barcelona per Óscar Pierre Miquel té previst contractar en els propers mesos més de 100 enginyers amb l'objectiu de convertir-se "en el hub tecnològic de referència en el sud d'Europa", tal com exposa l'empresa en un comunicat. En els últims tres mesos, Glovo ha entrat en 20 ciutats de 6 països. En total, és present a 17 països.
"Estem molt contents amb aquesta nova injecció de liquiditat que ens permetrà seguir creixent de forma accelerada", explica Óscar Pierre, conseller delegat i cofundador de Glovo. "La meva principal prioritat és invertir en augmentar el nostre equip de 'tech' per seguir optimitzant la plataforma i oferir el millor servei del sector als tres eixos principals: repartidors, usuaris i establiments i convertir-nos així en la seva 'app de delivery' de referència", ha explicat en el comunicat.