Viladecans The Style Outlets incrementa les vendes un 13% en el primer semestre de 2018
Les visites de turistes estrangers creixen un 43% i la despesa en compres, un 60%
ACN Viladecans.-Viladecans The Style Outlets, gestionat per Neinver, ha tancat el primer semestre de l'any amb un augment del 5% en visites i d'un 13% en les vendes respecte al mateix període de l'any anterior. La companyia assegura que aquestes xifres consoliden el centre comercial com un outlet “de referència” a l’entorn de Barcelona, especialment per al visitant estranger. En aquest sentit, durant la primera meitat de l'any, el volum de turistes ha augmentat un 43% respecte 2017, mentre que el volum de vendes ha crescut un 60%. Per a Eduardo Ceballos, director de Neinver a Espanya, "el creixement important registrat en aquests primers mesos de l'any mostra la ràpida consolidació de Viladecans The Style Outlets en el mercat català, així com el recorregut d’èxit que es preveu per als pròxims anys".
Viladecans The Style Outlets, que ja compta amb més del 90% de la seva superfície comercialitzada, preveu sumar més de 2.000 m2 a la seva oferta de botigues i aquest mes d’agost planifica l'obertura de Retro Jeans. Al mateix temps, a finals d'aquest mes obriran les dos nous locals de restauració del grup Autogrill, mentre que durant la segona meitat de l'any s’incorporaran nous serveis que complementaran l'oferta comercial.