La revista digital de periodisme en profunditat 'La Mira' s'estrena aquest dimecres
A partir del 26 de setembre els continguts només seran accessibles per als subscriptors
ACN Barcelona.-La revista digital de periodisme en profunditat 'La Mira' comença recorregut aquest dimecres, 19 de setembre, segons han anunciat els seus impulsors. La iniciativa està encapçalada per l'empresari de la comunicació i d'internet Joan Camp i pel periodista Francesc Canosa. L'equip aposta pel què qualifiquen de "gèneres clàssics" del periodisme, com ara els reportatges, les entrevistes, les cròniques, els perfils o les fotogaleries, per explicar "a fons" diferents històries de Catalunya. Principalment seran "històries de no-actualitat que passen al voltant nostre i que no solen mostrar-se als mitjans". Durant la primera setmana en línia els continguts de la nova publicació digital seran d'accés lliure. A partir del 26 de setembre, però, només els podran llegir els subscriptors.
Així, 'La Mira' arrenca aquest dimecres amb vuit històries. A banda de Camp i Canosa, l'equip de la revista compta amb Magda Gregori com a redactora en cap i Jordi Borràs com a cap de fotografia. Als quatre s'hi suma un equip "plural i heterogeni capaç d'aportar una imatge molt diversa de la realitat", segons indiquen els responsables de la publicació.La revista basarà el model de negoci en les subscripcions i oferirà un seguit d'avantatges a les persones que s'hi subscriguin "a canvi de contribuir a fer possible el mitjà".