directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 18 d'abril de 2019 16:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

CANALS fletxa

publicitat


Salut i reproducció doble fletxa Dimecres, 24 de març de 2010 05:00 h

Aconseguir esperma amb l'esport



públic, futbol, aficionats, afició
Comparteix
   


Etiquetes


publicitat

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Esportistes i afeccionats de Manchester estan essent objecte d'una campanya de publicitat per a captar més donants d'esperma per ajudar a les parelles que tenen dificultats per a concebre un fill de forma natural.

Amb el lema 'Tens pilotes?', les autoritats britàniques han posat en marxa la campanya per aconseguir més donants de semen. La campanya ha estat difosa a través de cartells i pamflets repartits als trenta clubs esportius més importants de la ciutat anglesa.

Amb aquesta campanya, les autoritats angleses tenen com a objectiu augmentar aquest tipus de donacions en 500 o més, que en campanyes anteriors. Tot i això, des de l'any 2004, el nombre de donants a la ciutat anglesa ha anat creixent, passant de les 284 donacions a les 384 en només un any.

Cal destacar que les autoritats britàniques ja han avisat que els donants no seran recompensats pel seu acte, però sí que seran gratificats per les despeses que els hi pugui generar la donació, com és el cas dels desplaçaments.

Les mateixes autoritats expliquen que aquesta campanya s'ha difós perquè s'ha seguit una recomanació de la Societat Britànica de Fertilitat, la qual creu que un programa nacional hauria de ser finançat pel Departament de Salut i no de forma individual.

A l'estat espanyol, la donació de semen és totalment voluntària però la Llei permet una recompensa econòmica per les molèsties ocasionades i pels desplaçaments que li hagin pogut ocasionar al donant. Normalment aquestes compensacions econòmiques oscil·len entre els 50 i 60 euros per mostra de semen vàlida. El 40% d'aquest import es dóna al mateix dia de la donació en efectiu i el 60% restant després de realitzar la última analítica.

Daniel Brison, professor d'embriologia clínica al departament de l'hospital de medicina reproductiva de Manchester, explica que els esdeveniments esportius sempre són un bon lloc per a trobar homes que puguin estar disposats a sonar esperma. De fet, l'expert afegeix que apropar-se als afeccionats del futbol i del criquet a Manchester -esports on aquesta campanya està tenint més presència-, és un bon mètode per accedir a un gran nombre d'homes.

En definitiva, sembla demostrat que l'esport sempre és i serà un gran mitjà publicitari per aconseguir qualsevol fita.






Miriam Noguera
InvitroTV


publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.