directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 20 d'abril de 2024 07:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Tecnologia doble fletxa

La presa de decisions en grup i a internet se simplifica amb Womity

Una empresa catalana crea una comunitat que utilitzarà el boca orella per relacionar amics i empreses

Comentaris 6  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Prendre decisions en grup sempre és complicat. I sobretot tenint en compte que és difícil trobar un espai per reunir tothom sense treure gaire temps a les agendes. Però, i si es pot fer per internet d’una manera ben senzilla? Una empresa catalana acaba de crear una comunitat que permetrà prendre decisions grupals i que utilitzarà el boca orella per posar en contacte amics i empreses. De fet, el boca orella apareix ja al nom de l’empresa, Womity, una barreja entre ‘word of mouth’ (boca orella, en anglès) i ‘comunity’ (comunitat).

Comparteix
   


Etiquetes
Com funciona aquesta nova xarxa? És tan senzill com registrar-se i començar a utilitzar-ho. L’usuari obre un fil de conversa, anomenat womit, per poder planificar qualsevol cosa: un sopar d’empresa, una festa d’aniversari, la decisió sobre un regal per comprar, etc. "Als impulsors del projecte ens molestava molt que sempre que havies de decidir un regal comunitari, on anaves a passar un cap de setmana o on feies el sopar d'empresa representava de seguida una cadena de com 80 mails", ha explicat Carlos Krauel, el director general de Womity.

Per tant, per evitar cadenes de correus electrònics o de comentaris al Facebook que s’eternitzen i que ni tan sols es té temps de llegir, Womity ofereix la manera de decidir-ho més fàcilment. Totes les decisions que calgui prendre en grup, se simplificaran estalviant haver de buidar la safata d’entrada del correu electrònic deu vegades al dia.

A banda de la presa de decisions, Womity també permet demanar consells. Per exemple, pots exposar que vols comprar-te un ordinador i que tens tres alternatives. Llavors, sol·licitar a amics experts que valorin quina de les opcions és la millor. O bé haver de regalar quelcom a un amic i estar dubtant entre diverses coses i fer que tots els amics opinin quina és la millor opció. L’eina permet a més l’opció que dos amics puguin xatejar mentre es pren una decisió.

Aquest projecte ha nascut de la mà de quatre socis a Camallera, al terme municipal de Saus (Alt Empordà), però vol creuar fronteres i centrar-se en mercats estrangers, sobretot en el d'Amèrica Llatina en un primer moment. De moment, la interfície de la plataforma està disponible només en castellà però ho estarà també en català després de l'estiu.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#6
14 de juny de 2012, 17.52 h

Des de quan el directe.cat fa propaganda dels productes espanyols destinats al públic hispanòfon?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5 MJ Aguilera
14 de juny de 2012, 10.05 h

Uf!! Aquest projecte estarà pensat pel públic anglosaxó, perquè el terme "womity" és molt escatologic.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4 Jordi Fernández San José
13 de juny de 2012, 15.38 h

D'entrada em sembla força ridícul el tema, vistos els vídeos apreciem a una persona força immadura que s'agafa a això per no prendre decisions i no acceptar les conseqüències.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
13 de juny de 2012, 14.57 h

Com el Doodle però en castellà, oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Benet fletxa Barcelona
13 de juny de 2012, 12.27 h

L'empresa serà catalana, però com quasi bé sempre, prioritzant el castellà i "prometent" que la versió catalana estarà disponible aviat (en aquest cas després de l'estiu... més de tres mesos per traduir una interfície?).

D'altra banda, el projecte pot ser collonut, però el nom no el trobo massa encertat. No crec que hagi estat el primer a pensar en 'vomiti' en llegir 'womity' i 'vòmit' en llegir 'womit'. Una relació que es manté igual en anglès 'to vomit' i molt semblant en caste... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Tomppa fletxa Sabadell
13 de juny de 2012, 11.39 h

Perquè es fan promoció a productes espanyols i espanyolistes ? Si una persona o empresa pensa i crear en castellà, crea cultura espanyol i punt.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Implants i implantació de musulmans

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.