directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 29 de març de 2024 03:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

ABERTIS i FOMENTO, corrupció amb la #vergonyaN2 i AP-7

Us presentem un nou dossier des del directe!cat, aquest cop sobre un dels escàndols més greus que lliga infraestructures, beneficis d’escàndol i poder polític

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Dossier directe!cat: ABERTIS i FOMENTO, corrupció amb la #vergonyaN2 i AP-7. No tindrem desdoblament de la N-II fins com a mínim la finalització de la concessió de l’autopista AP-7 (2021) i el problema no són els costos de l’obra, el problema és el conveni que van firmar el ministeri de Foment  i Abertis per construir el tercer carril de l’AP-7 , que penalitza amb molts milions d’euros l’erari públic qualsevol descens de vehicles per l’autopista. O és trenca el conveni o el Ministeri impulsa l’augment de cotxes per l’AP-7 mitjançant la gratuïtat dels peatges i d’aquesta manera s’estalvia la penalització per descens de transit que de 2008 a 2010 ja li ha costat més de 450 milions d’euros. Lamentablement la força i el poder d’ABERTIS és molt gran i subvencionar la gratuïtat de l’AP-7 li faria perdre molts diners.
ABERTIS i FOMENTO, corrupció amb la #vergonyaN2 i AP-7
ABERTIS i FOMENTO, corrupció amb la #vergonyaN2 i AP-7

Comparteix
   


Etiquetes
Després d’analitzar el problema cal cercar la solució definitiva a la #vergonyaN2 i als peatges de l’AP-7 , des del  directe!cat hem trobat una solució que beneficia l’erari públic i disminueix la congestió de la N-II i en conseqüència la sinistralitat.

1.- El descens del transit per l’AP-7  ha costat a l’erari públic entre 2008 i 2010 més de 450 milions d’euros. Ara fa uns mesos la ministra Ana Pastor va parlar que fins al final de la concessió el conveni signat entre la ministra Magdalena Álvarez i Abertis podria costar més de 2.000 milions d’euros. Tenint en compte que el descens de vehicles va en augment,  segons alguns càlculs la xifra podria superar els 3.000 milions d’euros.

2.- O es denuncia el conveni o s’intenta arribar a les xifres de transit previstes i evitar les milionàries penalitzacions.

3.- Si es descarta de moment la denuncia el conveni, la gratuïtat o fins i tot un peatge simbòlic faria augmentar les dades de transit i l’erari públic s’estalviaria molts diners ja que no pagaria indemnitzacions a la concessionària i es resoldria el problema de congestió de la N-II que repercutiria en el nivell de sinistralitat.

4.- La gratuïtat o el peatge simbòlic donaria solució al no desdoblament de la N-II, ja que aquesta via no és desdoblarà pel descens  del nombre de vehicles que provocaria per l’AP-7 i la conseqüent indemnització que estableix l’escandalós conveni de Foment i Abertis.

5.- Aleshores perquè no es denuncia el conveni o és subvenciona el peatge de l’AP-7? Tant de poder té Abertis que vol guanyar tant si passen cotxes com si no?

Dossier directe!cat: "ABERTIS i FOMENTO, corrupció amb la #vergonyaN2 i AP-7"
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
5 de febrer de 2013, 20.23 h

Hauriem de fer com alguns països de Llatinoamèrica: expropiació forçosa i nacionalització. El manteniment anual ens constaria, de llarg, molt menys que qualsevol desdoblament. I com que la infraestructura està més que amortitzada, cap indemnització econòmica. Com a molt, el preu que treguin de desballestar els peatges. Però com que els qui estan al poder xuclen com sangoneres, impossible i impensable...


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
5 de febrer de 2013, 17.50 h

#5 Oh!!! Sublim "Aragoneses" ... encara segueix amb el típic tòpic del "aju i agüe"... M'agrada aquest xicotet perquè mai no es repeteix, la seva originalitat i la seva capacitat d'innovació són prodigioses... què dic jo? són MÍTIQUES, LEGENDÀRIES!!!!! Són tot un exemple de capacitat intel.lectual desproporcionadament titánicaaaaaaaaa !!!!!

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHH !!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Carlesqf fletxa Barcelona
5 de febrer de 2013, 14.28 h

SI va estar molt de temps denunciant això ¡I ningú li feia cas! I ara se n'adonen de l'enganyifa que suposa.
Perdoneu, però algú ho havia de dir.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Jordi fletxa CATALUNYA
5 de febrer de 2013, 11.27 h

#3 T'has deixat els "informes" dels teu amic pedrojeto!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Jordi fletxa CATALUNYA
5 de febrer de 2013, 11.26 h

#5 Ho seràs tu en tot cas,perquè no pots ser altra cosa,a part d'idiota,ATPC.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Estelades al balcó fins l'alliberació fletxa ((*(( Freedom for Catalonia
5 de febrer de 2013, 10.56 h

Que ningú deixi l'estelada al calaix recollint pols! Que la gent de fora ho vegi i es pregunti què vol dir això.

Demostrem de manera inequívoca als nostres representants polítics i a tot el món que volem ser ciutadans lliures d'un país lliure, penjem estelades, senyeres i banderes d'Europa.

Estelades al balcó fins a l'alliberació


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
5 de febrer de 2013, 10.39 h

#4

CASTELLANOS NO, PERO ESPAÑOLES SI.

AJO Y AGUA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 24
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Capità Nemo. fletxa Sabadell
5 de febrer de 2013, 09.42 h





ELS CATALANS NO SOM CASTELLANS. "CATALONIA IS NOT CASTILE".

CATALÀ SEMPRE.


"LLUITAREM A LES PLATGES, LLUITAREM ALS AERÒDROMS, LLUITAREM ALS CAMPS I ALS CARRERS, LLUITAREM ALS TURONS; NO ENS RENDIREM MAI!"


CATALUNYA ÉS UN PAÍS GRAN.

CATALÀ A L'ATAC. INDEPENDÈNCIA O MORT.


Molt aviat podrem dir: "LLIURES PER FI! LLIURES PER FI!

GRÀCIES A DÉU TOTPODERÓS, SOM LLIURES PER FI!"





Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
5 de febrer de 2013, 09.27 h

OTRO ESTRENO DE PRODUCCIONES RUBalcaba.

NUEVA MENTIRA. TRAS EL "exito" DE LOS PAPELES DE BARCENAS, AHORA ESTE NUEVO ESTRENO DE FICCION .


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 18
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
JOVI fletxa barcelona
5 de febrer de 2013, 08.50 h

No voldria pas que la familia, dels qui tenen el poder de prendre decisions al respecte, patís un greu accident a la N-II, per a que s'endeguessin les obres tan necessàries.... . Seria terrible però es que ja ho es en tantes i tantes families!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
S’avalua bé? Qui sap avaluar?

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.