directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 25 d'abril de 2024 13:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Més de 110.000 adherits a la campanya per a un aeroport intercontinental i de gestió territorialitzada

Vol fer pressió als polítics perquè treballin en aquesta direcció

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

L'Associació Catalana de Professionals (ACP) ha presentat aquest dimarts en roda de premsa les xifres de professionals individuals i pimes que des del passat mes de març s'han adherit a la campanya 'Per un aeroport intercontinental amb una gestió individualitzada i des del territori', que pretén que l'aeroport del Prat es converteixi en una instal·lació de connexió de vols intercontinentals i que la gestió sigui individualitzada i des del territori. Segons el president de l'Associació, Jaume López, més de 110.000 professionals han donat per Internet el seu suport a la campanya.
aeroport del prat barcelona catalunya avions
Aeroport del Prat

Comparteix
   


Etiquetes
L'ACP ha fet un anàlisi dels professionals adherits a la Campanya per un Aeroport Intercontinental fins el 30 de juny del 2007, més de 51.000, dels quals bona part són de la comarca del Barcelonès (22.782), i li segueixen el Vallès Occidental (5.857), el Baix Llobregat (3.372), el Maresme (2.982) i el Vallès Oriental (2.305). És a dir, la gran majoria de les adhesions són de professionals de la regió metropolitana de Barcelona. Es tracta de professionals joves, d'entre 27 o 45 any, que entenen, diu el cap de Relacions Externes de l'ACP, Josep Ritort, que l'aeroport és necessari per estar a primera línia de l'economia mundial.

La raó per emprendre una campanya d'aquestes característiques és que 'Catalunya és un país de pimes' i en l'acte de l'IESE moltes pimes i professionals no hi quedaven representats, explica Ritort, de manera que l'Associació va emprendre aquesta iniciativa, que és paral·lela i complementària a la que es realitza des del Grup de Treball d'Infraestructures (GTI-4), que està format per la Cambra de Comerç de Barcelona, el Cercle d'Economia, el RACC i Foment del Treball, i que va ser l'impulsor de l'acte multitudinari a l'escola de negocis el passat mes de març.

La campanya de l'ACP, diuen el seus creadors, és independent dels poders polítics i el seu objectiu és fer pressió amb les adhesions dels professionals perquè els polítics treballin en la direcció que apunta el manifest de la campanya. La iniciativa continuarà buscant adhesions el pròxim any, ja que un dels seus principals objectius és que 'aquesta anomalia que és Aena' acabi i es pugui donar una gestió descentralitzada i des del territori de l'aeroport del Prat.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
On abunda més el seny, a Euskadi o al Principat?

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.