directe ! a La República. N. 4114. Dijous, 16 d'agost de 2018 19:39 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ja es pot consultar la mesa on t'ha tocar votar

Puigdemont publica l'enllaç

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Ja és una realitat. La web del referèndum ha afegit una pestanya que hi diu: "on votar". Allà un cop s'introdueix el DNI, la data de naixement i el codi postal, apareix el nom del centre, l'adreça, el districte, la secció i la mesa. 
© Pere Francesch

Comparteix
   


Etiquetes
A més, el sistema funciona via empadronament. Si el DNI amb el qual fas la consulta té una adreça que no es correspon amb el padró, no la detecta. Fet que es podrà votar allà on s'estigui empadronat malgrat que el DNI hi posi una altra adreça. A diferència del 9N, per tant, hi ha cens. 

Aquí es pot consultar.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
22 de setembre de 2017, 09.40 h

Es diu carnet d'identitat. NO "DNI"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
21 de setembre de 2017, 21.24 h





#17 #18





HE HE HE HE . . . PPOBRA PPALURDETA PPAPPANATES FRANQUISTA ANAL·F·ALBERTU . . .



COM ET PRENEM EL PÈL, OI PPOBRETA??



EM FARIES PENA SI NO FOS QUE TU T'HO BUSQUES, REINA !!



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! ★ !! !!



COM POTS ARRIBAR A SER TAN I TAAAN I TAAAAAN PPALURDA, PPOBRETA?? HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !!!! !!!! ★ !!!! !!!!








Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
21 de setembre de 2017, 21.08 h



#17


ALLO !! ALLO! ALBERTITO CAGUETESNESES ! ME CUCHA ? CAMBIO !!



EL AMARICONAMIENTO AL QUE ALUDES TU, NENE TONTITO QUE NO SABES DEFINIR BIEN LAS COSAS, ESE AMARICONAMIENTO QUE DICES QUE ES COMO EL DE NO SÉ QUIEN, DEFINELO MEJOR. ECHALE UNA X A LA CASILLA CORRESPONDIENTE, CAPPULLO !!


AMARICONAMIENTO ACTIVO . . . . . . . . . . . . . . . . . . [__]

AMARICONAMIENTO PASIVO COMO EL TUYO . . . [__]



GRACIAS, NENE, POR LA PRECISION.




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de setembre de 2017, 20.17 h

QUERIDO COMISARIO PAELLA

LES RUEGO BAJE LA EMISION DE BRAVEHEART A SU TROUPE A UNA VEZ A LA SEMANA Y NO DIARIAMENTE, QUE LUEGO SE PONEN MUY SENSIBLES Y LLORAN Y SE AMARICONAN COMO EL ALBERT DONAIRE


JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
21 de setembre de 2017, 20.06 h

#2

Aquest es aquell "merluzo", que es vota ell mateix. DE ILUSION TAMBIEN SE VIVE.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
21 de setembre de 2017, 20.03 h

#10

CADA COP ESTÀS MES NERVIÓS.......... QUE ET PRENS....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de setembre de 2017, 19.26 h

YO OS DIRE DONDE PODEIS IR A VOTAR

VAIS AL IKEA, COGEIS PAPEL Y LAPIZ Y VOTAIS EN EL PRIMER CONTENEDOR DE LA BASURA (azul) QUE ENCONTREIS
HOY TENEMOS TRES BUENAS NOTICIAS, QUERIDOS NAZIS:

1.- El Junqui se ha bajado del burro y ha vuelto a mandar los datos financieros semanalmente.
https://cincodias.elpais.com/cincodias/2017/09/20/mercados/1505919550_135558.html

2.- l TC impone multas diarias de hasta 12.000 € a los síndicos que ejercerían de Junta Electoral en el referéndum
http://www.e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
¡¡¡ naZi-FasZistaSS-SSepa·RATaSS !!! ··· DEJAOS de BUTIFARRèndumSS y de GolpeSS-de-ESTADO !!! ··· ... ... ... ... fletxa ... DEJAD de INSULTAR, COACCIONAR, AMENAZAR y USAR-la-VIOLENCIA CONTRA Los CATALANES-de-BIEN, ALCALDES, EDILES, POLICíAS...!!! - DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!! - SÓLO sois el =36%= del CENSO !!! - SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !
21 de setembre de 2017, 18.31 h

#10 ...
===================================
¡¡¡ CATALUÑA...es...ESPAÑA !!!

¡¡¡ NO nos ENGAÑAN !!!

¡¡¡ CATALUÑA...es...ESPAÑA !!!

¡¡¡ VIVA-CATALUÑA...y...VIVA-ESPAÑA !!!
===================================


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
VOTAREM fletxa Barcelona
21 de setembre de 2017, 18.26 h


VOTAREM fletxa Barcelona
21 de setembre de 2017, 18.23 h

El nazi aragoneses avui esta molt nerviós.
VOTAREM, VOTAREM, VOTAREM i a més guanyarem els del SÍ-


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
VOTAREM fletxa Barcelona
21 de setembre de 2017, 18.23 h

El nazi aragoneses avui esta molt nerviós.
VOTAREM, VOTAREM, VOTAREM i a més guanyarem els del SÍ-