directe ! a La República. N. 4119. Dimarts, 21 d'agost de 2018 20:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L’allisada d’Alonso-Cuevillas a Pablo Casado

Li demostra que els presos polítics són innocents. L'advocat també se'n fot del popular per una de les seves polèmiques

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé.- Jaume Alonso-Cuevillas, advocat de Carles Puigdemont, Clara Ponsatí, Lluís Puig i Toni Comín ha fet una piulada on aprofita el discurs que ha fet avui Pablo Casado a Barcelona per a demostrar a les clavegueres de l’Estat que els presos polítics són innocents.
© Pere Fransesch

Comparteix
   


Etiquetes
I és que el nou líder del PP a Espanya ha radicalitzat encara més la dreta espanyola cap a posicions predemocràtiques. Una de les propostes que vol fer és endurir el Codi Penal i declarant la “sedició impròpia” i els referèndums il·legals.

Resta de la notícia a @LaRepública.cat



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana
29 de juliol de 2018, 10.37 h




La gestaPPo de Casado, es ara, la marca blanca de Ñaziudagramos ?
J.Assnar Casado, a Catalunya no tens res a fer, amb la Barbie Falangita
i amb Farlopito-Rivera, sniff, sniff, sniff.



Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
28 de juliol de 2018, 10.19 h



VISCA CATALUNYA LLIURE DE FATXES.....!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
28 de juliol de 2018, 10.18 h



Tito Alvarez, parla a Rac1 com a representant de taxistes de Barcelona.


No sols no parla català, sinó que ni tan sols l'entén. La locutora passa al castellà per que no la entén. I ESTEM PARLANT D'UN SERVEI PÚBLIC.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
27 de juliol de 2018, 18.57 h

CASADO - RIVERA = PREDICADORS DE LA PRADERA. Conservadors anacrònics, no reciclats i encorats en el passat més gloriosament positiu (economicament per la corrupció galopant, vist els resultats i la necetat ignorant del poble que els vota. Ja vindrà la tardor...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
27 de juliol de 2018, 18.21 h

JAUME ALONSO CUEVILLAS, L'ENCERTA AMB PABLO CASADO, INDIVIDU, EN DEMOCRÀCIA SERIA ENCAUSAT,AL CONGRESO VA DIR PUIGDEMONT VIGILA ET PASSARÀ COM A COMPANYS,AQUEST FOU ASSASSINAT, EL SEU DEFENSOR RAMON DE COLUBÍ EL SEU DEFENSOR ERA CAPITÀ DEL ALZAMIENTO, EN EL JUDICI VA RESSALTAR AL VEURE, LA PRESSIÓ BRUTAL, DE LA FALANGE SOBRE LA SEVA PERSONA I LA DEL FISCAL, VA VEURE QUE NO L'ESCOLTEN, DIGUÉ AL FINAL. SOC EL DARRER TESTIMONI, U EM TOCA DIR, QUE JO I LA MEVA FAMÍLIA ESTEM VIUS PERQUÈ CO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Fd'A. fletxa Calders
27 de juliol de 2018, 11.23 h

Con Casado el PP se va a la mierda i espero que no arrastre consigo a España. A esto conducen las posturas de caudillo que exhibe. Ser joven no debería significar ser inconsciente.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
27 de juliol de 2018, 10.56 h



Casado "el perfecte casado amb la fatxenderia".


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
27 de juliol de 2018, 09.54 h



Casado, y que hay de lo tuyo.....=


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
27 de juliol de 2018, 08.36 h

L'Audiència Nacional investiga Joan Carles I.
El jutge ha obert una investigació sobre els presumptes delictes que afectarien el rei emèrit arran de les gravacions fetes a la seva amiga íntima Corinna.