directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 3 de maig de 2024 05:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 7 d'abril de 2017 13:36 h

La fi de l'impacte de les preferents fa baixar un 9% el nombre de reclamacions dels consumidors en el 2016

El caos de Vueling a l'estiu de l'any passat no té un efecte rellevant en les estadístiques per l'actuació de l'ACC a peu de l'aeroport

ACN Barcelona.-El balanç del 2016 de l'Agència Catalana de Consum (ACC) s'ha vist impactat per l'esgotament definitiu de les reclamacions dels consumidors per les preferents bancàries cosa que ha provocat que el nombre de reclamacions de l'any passat, 14.640, hagi estat un 9% inferior a les presentades el 2015, segons Joan Aregio, secretari d'Empresa i Competitivitat. Aregio ha reconegut que les xifres del 2016 s'han situat en un perímetre homologable als anys anteriors de l'impacte de les preferents que van alterar les estadístiques del 2013, 2014 i 2015. Aregio ha explicat que tot i el caos de Vueling al Prat a l'estiu passat, aquest malestar dels consumidors no es va traslladar a l'estadística del 2016 per l'actuació a peu d'aeroport de l'ACC que va facilitar acords entre la companyia i els afectats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.