directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 2 de maig de 2024 08:53 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimarts, 21 de novembre de 2017 14:50 h

Els municipis del delta del Llobregat tornen a unir esforços per promocionar el comerç de proximitat per Nadal

Sota el lema 'El comerç petit no té res de petit', la campanya s'allargarà fins el 7 de gener

ACN Sant Boi de Llobregat.-Per segon any consecutiu, els ajuntaments de Sant Boi de Llobregat, Viladecans, Gavà, Castelldefels i el Prat de Llobregat, han posat en marxa la campanya informativa 'Quina gran compra!' per promocionar el comerç de proximitat en vista a les festes nadalenques. El que l'any passat va començar com una reacció conjunta dels cinc municipis davant l'obertura d'un nou centre comercial a la comarca, l'outlet de Viladecans, enguany s'ha presentat com una suma d'esforços per consolidar el comerç local com a alternativa a les grans superfícies i, sota una marca comuna, mostrar el delta del Llobregat com un sistema territorial de comerç urbà. Sota el lema 'Urbanshopping. El comerç petit no té res de petit', la campanya, que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, s'allargarà fins el 7 de gener. Paral·lelament, els cinc municipis i la Diputació estan enllestint el Pla estratègic de Comerç del Delta del Llobregat.

L'acte de presentació de la campanya, que s'ha fet a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer de Sant Boi de Llobregat, ha comptat amb la presència del municipi, Lluïsa Moret, i dels regidors de comerç de tots cinc.La campanya, dissenyada per l'agència de comunicació E2S, tindrà imatges específiques per als diferents segments comercials i es posa en marxa en múltiples formats com ara publicitat exterior, retolació d'autobusos i publicitat a premsa escrita i a ràdio, entre d'altres. Malgrat que no s'ha detallat el cost, rondarà els 18.000 euros que va costar la de l'any passat.Tot i l'alta concentració de centres comercials a la comarca, els intervinents han destacat que l'objectiu de campanyes com aquesta és aconseguir que el comerç de proximitat complementi les grans superfícies i, d'aquesta manera, evitar que els habitants de la comarca marxin fora a comprar. En aquest sentit, la regidora de Comerç de Viladecans, Carmen Gimeno, ha assegurat que l'outlet que es va obrir al municipi l'any passat, lluny d'afectar el comerç de proximitat com es temia, ha servit per evitar la fuga de compradors locals a d'altres municipis. "L'obertura del nou centre comercial ens ha afavorit més que no pas afectat", ha assenyalat. Tots els intervinents ham coincidit en assenyalar que el comerç de proximitat és clau per mantenir la vitalitat de tots cinc municipis i evitar que es converteixin en ciutats dormitori. És per això que en vista al futur, i més enllà de campanyes concretes com la presentada avui, l'objectiu es tenir enllestit quan abans millor el Pla Estratègic de Comerç del Delta del Llobregat que preparen en col·laboració amb la Diputació de Barcelona. Un pla, han explicat, que ha de servir per establir un mapa comercial de la zona, conèixer els hàbits de compra dels consumidors i la relació entre municipis, entre d'altres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.