La publicitat preferirà internet
La publicitat a Internet desbancarà a la ràdio en un futur immediat
Internet cada cop es converteix en l'objectiu de molts publicistes. Aquest mitjà revolucionari serà el sector en comunicació que més creixera pel que fa als ingressos en publicitat.
Internet és un dels mitjans amb més projecció de futur i dia a dia en tenim constants indicis. Una altra prova és l'estudi que ha realitzat Zenith Media en la qual explica que la inversió publicitària mundial a internet creixerà enguany el 28,2%. La dada pren molta més rellevància si observem que la resta del mercat publicitari tan sols creixerà un 3,7%. A més, si es compleix, aquesta línia d'inversió superarà la de la ràdio, que serà el primer dels grans mitjans de comunicació tradicionals que recapta menys ingressos que la xarxa electrònica.I no ens quedem curts, les previsions diuen que al 2009 el 9% del total de les inversions publicitàries en tots els mitjans el representarà internet. Actualment hi ha països que ja superen el 10% del total d'inversió en publictat a internet i són Noruega, Suècia i Regne Unit.