directe ! a La República. N. 4117. Dilluns, 20 d'agost de 2018 03:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Albiol crida "a por ellos" després d'assegurar que aconseguirà cosir les divisions a Catalunya

Albiol comença amb mal peu la campanya electoral

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese | El Partit Popular a Catalunya va començar amb mal peu la campanya electoral. De fet, les xarxes s'han fet ressò de dues incongruències flagrants que es van produir ahir a la nit en l'acte d'inici polític fins el 21-D. Són aquests: 
xavier garcia albiol, ppc, partit popular,
L'acte d'inici de campanya del PPC
© PPC

Comparteix
   


Etiquetes
"A por ellos", un crit per unir
 
Xavier García Albiol, el cap de llista del PPC, va fer una arenga durant el discurs d'inici de campanya que després ell mateix va voler resumir en un tuit. El mateix Albiol escriu: "Vamos a coser las divisiones que el independentismo ha creado. Catalunya tiene que volver a ser el motor de España. El 21D... ¡A por ellos!". La contradicció i incongruència són evidents.
 
Cosir Catalunya amb unes banderes separades
 
L'acte va girar entorn d'una idea: unir les "dues Catalunyes" de les que parlen els populars. Per fer-ho, es va usar de manera reiterada el verb "cosir". Malgrat això, dues banderes tapaven la barana des d'on es feien els discursos. Aquestes, tal com es pot veure a la imatge, més que cosides semblaven, justament, tot el contrari: que estiguessin retallades. 

 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
7 de desembre de 2017, 11.23 h

ELS SEPARATISTES ESPANYOLS DE 1659, REGALANT ENTRE REIS SIS COMARQUES AL REI FRANCÈS. , NO HO OBLIDEN EXPRESSEN L'DI A TRAVÉS DE A POR ELLOS, I D'ALTRES NAZISMES, DIR DE L'INDEPENDENTISTES AMB INSULTS, ELS REBOTEN A LA CARA. LA REPÚBLICA CATALANA ENTRE MOLTS AVANTATGES SOCIALS SERÀ SOLIDÀRIA AMB TOTS ELS DEMÒCRATES ESPANYOLS LLUITADORS PER LA NOVA REPÚBLICA ESPANYOLA, AMB LA UNITAT VERITABLE ENTRE POBLES, NO LA FALÒRNIA DE L'EXPLOTACIÓ DEL TREBALL I LA POSSESSIÓ COLONIAL, LA UNIDAD ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
joddi fletxa Barcelona
6 de desembre de 2017, 19.54 h

#1#3 #4 #6 #7 #9

Jo els hi preguntaria als de C's i PP català, que tant diuen que defenen al poble catalá que defineixin segons ells que es ser Català. Gent que viu a Catalunya?,o gent que parla o xampurreja l'idioma? o el que contínuament diu que és català. Aleshores jo els hi diria que ser català és la unió de totes les preguntes d'abans però més tenir i sentir la identitat i la cultura catalana, defenent-la davant dels atacs que li puguin fer, i viure amb català, respectant le... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vita Brevis fletxa Banyoles
6 de desembre de 2017, 14.19 h



Sembla que el PP tendeix a "criar" personalitats amb dificultats neurolingüístiques.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
6 de desembre de 2017, 12.52 h

Albiol, xicotet,
de cul estret
com vols que et surti net
el fer de sastre?

Si tu no saps ni encarar
agulla i fil!

No més et queda posar
"la langue au cul".


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
6 de desembre de 2017, 09.22 h

Però si no ho saps a Catalunya sou quatre GATS. Mai millor dit.
Si que vols cosir. Però a trets,. No saps fer res més.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
6 de desembre de 2017, 00.12 h

#4

ES QUE ES MOLT CURTET........Jo no se si era un favor que els i devien als seus pares i després va vindre allò de "DONCS PORTA EL NOI QUE EL COL-LOCAREM.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
5 de desembre de 2017, 18.31 h

Al #4 Jo crec que si que n`hi ha i molts. Altra cosa és que aquest soca envalentonat, que sense armes no és ningú, no arribi al nivell per trobar-los . Però entenc perfectament el teu comentari i hi estic d'acord.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
5 de desembre de 2017, 18.09 h

No hi ha millor crit per a la reconciliació que "A por ellos!"


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
5 de desembre de 2017, 17.07 h

Ben pensat, tenir Xavier Albiol com representant del PP a Catalunya és tenir sort. Amb totes les burricades que pot dir en un sol dia no afavoreix ni el PP, ni Espanya, i al final és una molt bona cosa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Dave fletxa Figueres
5 de desembre de 2017, 16.06 h

Fill de puta, a tu et cosiré després d'ostiar-te