directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 17:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dijous, 5 d'abril de 2018 15:41 h

Els Mossos detenen un home per la mort de la seva sogra a Sabadell

El succés s'ha produït a les onze del matí en una botiga del centre de la capital del Vallès Occidental

ACN Sabadell.-Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dijous un home com a presumpte autor de la mort de la seva sogra a Sabadell. Segons fonts policials, els fets s'han produït al voltant de dos quarts de dotze del migdia en un establiment comercial situat al carrer Gràcia de la capital del Vallès Occidental quan l'home, de 43 anys, ha matat la seva sogra, de 72 anys. La policia ha detingut el suposat autor dels fets davant mateix de l'establiment i se l'han endut emmanillat. La víctima hauria mort per ferides d'arma blanca i ha estat localitzada a l'interior del local. L'home és el propietari d'aquest establiment, que havia obert feia sis mesos. Els botiguers de la zona han assegurat que no havien sentit ni vist res estrany entre l'agressor i la víctima.

Els serveis judicials han dut a terme l'aixecament del cadàver de la dona i els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació.(En aquesta actualització, s'ha precisat l'edat del detingut, 43 anys, i s'ha afegit que la dona hauria mort per ferides d'arma blanca i que ha estat localitzada a l'interior del local)



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.