directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:15 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 24 de setembre de 2018 00:43 h

Protecció Civil activa el Plaseqcat per una fuita i l'incendi de productes inflamables a Alcover

Emergències assegura que no s'ha generat cap núvol tòxic però recomana als veïns tancar portes i finestres per la presència de fum

ACN Barcelona.-Una fuita amb incendi en una empresa de tractament d'olis residuals ha obligat a activar aquest diumenge a la nit el pla per risc químic (PLASEQCAT) a Alcover. Segons informa Protecció Civil, es tracta d'una mesura preventiva, donat que no s'ha generat cap núvol tòxic. Es recomana als veïns que viuen a la zona que tanquin portes i finestres i ventilin com puguin les estances, per la fumera i les males olors que ha provocat la fuita, que també es poden notar a El Morell i Vilallonga del Camp. De fet, el telèfon d'emergències 112 ha rebut una vintena de trucades alertant del fum i les pudors. Cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat també treballa en el lloc de l'incendi, del qual no consta cap ferit.

Arran de la incidència, s'ha activat el grup de control ambiental per confirmar, a través de mostres extretes a l'aire, que no hi ha toxicitat.Per la seva banda, el telèfon del Cat Salut ha atès tres trucades de veïns per molèsties, tot i que cap ha demanat assistència sanitària.(en l'actualització es parla de les trucades fetes al Cat Salut i del nombre de dotacions dels Bombers destinats)



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.