directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 7 de maig de 2024 06:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 7 de febrer de 2019 13:25 h

La qualitat del producte fresc és el que més determina la satisfacció dels clients amb els supermercats

Un estudi diu que els consumidors a l'Estat premien més els bons productes que els preus baixos o la varietat i situen Bon Preu com el millor centre per menjar fresc

ACN Barcelona.-Els consumidors a l'Estat espanyol determinen el seu nivell de satisfacció amb el supermercat segons la qualitat del producte fresc, molt més que pels bons preus, les promocions o la varietat, segons un estudi de la consultora internacional Oliver Wyman en motiu de la fira 'Fruit Logistica'. Segons l'informe, els clients a Espanya donen una importància del 47% a la qualitat del producte fresc com a criteri per valorar on comprar, mentre que atorguen un 10% als preus i les promocions, un 9% a la varietat i un altre 9% a la presentació. El mateix informe situa Bon Preu com el supermercat preferit pels consumidors per comprar productes frescos (83%), seguit d'Hipercor (80%) i Carrefour (67%).

D'altra banda, el mateix estudi indica que la qualitat de verdures i fruita representa el 22% a l'hora de valorar els productes, seguit dels aliments precuinats (18%) i la carn i els embotits (13%).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.