La qualitat del producte fresc és el que més determina la satisfacció dels clients amb els supermercats
Un estudi diu que els consumidors a l'Estat premien més els bons productes que els preus baixos o la varietat i situen Bon Preu com el millor centre per menjar fresc
ACN Barcelona.-Els consumidors a l'Estat espanyol determinen el seu nivell de satisfacció amb el supermercat segons la qualitat del producte fresc, molt més que pels bons preus, les promocions o la varietat, segons un estudi de la consultora internacional Oliver Wyman en motiu de la fira 'Fruit Logistica'. Segons l'informe, els clients a Espanya donen una importància del 47% a la qualitat del producte fresc com a criteri per valorar on comprar, mentre que atorguen un 10% als preus i les promocions, un 9% a la varietat i un altre 9% a la presentació. El mateix informe situa Bon Preu com el supermercat preferit pels consumidors per comprar productes frescos (83%), seguit d'Hipercor (80%) i Carrefour (67%).
D'altra banda, el mateix estudi indica que la qualitat de verdures i fruita representa el 22% a l'hora de valorar els productes, seguit dels aliments precuinats (18%) i la carn i els embotits (13%).