UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.18' ) WHERE id_article = 444284 'Cinco esquinas', nova novel·la de Mario Vargas Llosa ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 10:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

LLIBRES EN DIRECTE fletxa

publicitat


Dilluns, 26 d'octubre de 2015 16:30 h

'Cinco esquinas', nova novel·la de Mario Vargas Llosa

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant carregant

ACN- L'agència literària de la desapareguda Carmen Barcells i Alfaguara han arribat a un acord per publicar el pròxim 3 de març Cinco esquinas, la nova novel·la de Mario Vargas Llosa. Segons l'editorial, es tracta d'un "fascinant relat d'un món amenaçat pel cinisme, l'ambició, la misèria moral i la violència" que retrata el Perú dels anys noranta.

 

Cinco esquinas es publicarà simultàniament a l'estat espanyol, l'Amèrica del Sud i els Estats Units. El seu llançament, que també estarà disponible en digital, coincidirà amb els actes d'homenatge a l'autor durant la Bienal Vargas Llosa, que es farà en motiu del seu 80è aniversari. A més, Alfaguara també celebrarà els 80 anys de l'escriptor amb la reedició de vuit novel·les emblemàtiques de la seva trajectòria, en edició limitada.

 

Segons ha detallat Alfaguara en un comunicat, a 'Cinco Esquinas', Mario Vargas Llosa crea un "ric mural de detalls i contrastos en el qual personatges de molt diferents ambients socials es veuen afectats per la por que els provoca el terrorisme de Sendero Luminoso, el periodisme groc i la corrupció associada a esferes de poder durant el govern de Fujimori". La història comença quan Rolando Garro, director d'un setmanari sensacionalista, intenta destruir la reputació d'un exitós enginyer de mines amb unes fotografies en les quals apareix en una situació compromesa.

 

Mario Vargas Llosa (Arequipa, 1936) va guanyar el Premi Nobel de Literatura el 2010.

 




publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
alex fletxa Barcelona
31 d'octubre de 2015, 17.06 h

Aquesta novel·la la llegirà sa tia, la del vargas llosa vull dir.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
alex fletxa Barcelona
31 d'octubre de 2015, 17.06 h

Aquesta novel·la la llegirà sa tia, la del vargas llosa vull dir.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat

publicitat





publicitat



publicitat



publicitat



VÍDEOS fletxa

TV3

comentaris


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.