UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.104' ) WHERE id_article = 470411 Carmen Conde guanya el Premi La Trama de novel·la negra amb una insòlita novel·la d’espies amb tocs d’humor ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 05:02 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

LLIBRES EN DIRECTE fletxa

publicitat


Divendres, 22 de gener de 2016 16:30 h

Carmen Conde guanya el Premi La Trama de novel·la negra amb una insòlita novel·la d’espies amb tocs d’humor

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant carregant


Comparteix







Etiquetes

Carmen Conde ha estat guardonada amb el Premio La Trama de Novela Negra amb Para morir siempre hay tiempo, una novel·la d'espies plena de girs inesperats que transcorre entre Bilbao, Palerm i Sant Petersburg. El guardó el concedeix Ediciones B i el Festival Aragón Negro, que ha arribat a consolidar-se com un dels més importants del gènere i celebra la seva tercera edició del 14 al 30 de gener.

 

Aquesta és la segona edició d'un premi que, l'any passat, va recaure en la novel·la Las pequeñas mentiras, de Laura Balagué. El jurat del Premio la Trama que ha triat com a obra guanyadora la novel·la de Carmen Conde està format per Ángel de la Calle (Semana Negra de Gijón), Paco Camarasa (BCNegra), David Benedicte (periodista), Carmen Romero (Ediciones B) i Juan Bolea (Aragón Negro).

 

La trama de Para morir siempre hay tiempo (publicat per Ediciones B) ens parla de l’escriptora frustrada, obsessiva i addicta als medicaments Julia Irazu, una autèntica experta en complicar-se la vida, però aquesta vegada, els problemes venen de fora. De manera accidental es veu embolicada en una xarxa de tràfic d’art, entre interessos milionaris i delinqüents sense escrúpols, i coneix a Viktor Sokolov, un suposat espia rus amb qui viurà una aventura plena de perills entre Bilbao, Palerm i Sant Petersburg. Paradoxalment, serà llavors quan la Julia descobreixi un principi bàsic que desconeixia. I és que, per a morir, sempre hi ha temps.




publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat

publicitat





publicitat



publicitat



publicitat



VÍDEOS fletxa

TV3

comentaris


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.