UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.151' ) WHERE id_article = 474958 Sergi Pàmies analitza el seu barcelonisme amb 'Confessions d'un culer defectuós' ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

LLIBRES EN DIRECTE fletxa

publicitat


Dilluns, 8 de febrer de 2016 09:10 h

Sergi Pàmies analitza el seu barcelonisme amb 'Confessions d'un culer defectuós'

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant carregant

Sergi Pàmies, un dels autors de referència de la literatura catalana actual torna tres anys després de la seva darrera publicació amb el seu llibre més personal, Confessions d’un culer defectuós (Empúries). Un llibre emocionant, divertit i incisiu sobre les passions i els sentiments que envolten el futbol… i més concretament, el Barça.

 

Confessions d’un culer defectuós és, sobretot, la història d’una conversió sentimental. Alternant reflexions i records, Sergi Pàmies analitza els orígens atzarosos del seu barcelonisme com un pretext per desplegar un punt de vista particular i original. ¿És possible ser culer sense ser antimadridista? ¿Existeix una manera genuïnament barcelonista d’animar l’equip? ¿Ha de vendre’s el club l’ànima als patrocinadors per mantenir-se a l’elit?

 

Amb vint anys d’experiència com a comentarista de l’actualitat blaugrana en diversos mitjans de comunicació, Pàmies es planteja aquestes preguntes en un exercici retrospectiu que agermana ironia, sentit crític i registre passional. El resultat és un text d’una franquesa insòlita: un autoretrat vivíssim del seu autor i, alhora, una radiografia mil·limètrica de les patologies bàsiques del barcelonisme convencional.

 

Confessions d’un culer defectuós es converteix, gràcies a Sergi Pàmies, en l’observatori idoni per mirar d'entendre el futbol i les actituds que l’acompanyen.

 

El nou títol arribarà a les llibreries el 6 d’abril de la mà d’Editorial Empúries. Destino en publicarà, simultàniament, la versió castellana.

 

Tanmateix Sergi Pàmies segueix vinculat a Quaderns Crema, editorial en la què ha publicat el gruix de la seva obra i la publicació d'aquest llibre a Editorial Empúries és un fet puntual.

 

 




publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat

publicitat





publicitat



publicitat



publicitat



VÍDEOS fletxa

TV3

comentaris


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.