El PopArb tanca el cartell de la seva vuitena edició
El festival que es celebrarà els propers 29 i 30 de juny a Arbúcies ja ha publicat el cartell definitiu. Entre els músics més destacats trobem Quimi Portet o grups com Mishima, Love of Lesbian i Sinodnie.
El cartell definitiu del certamen s'ha presentat aquest dijous a l'antiga Fàbrica Estrella Damm amb un total de 24 grups que actuaran en algun dels acollidors espais del festival. Aquesta edició manté els escenaris de Can Cassó, Can Torres i Prat Rodó i com a novetat destaca l’inici de la música des del migdia del dissabte 30 a Prat Rodó que enllaçarà amb els concerts nocturns. Com ja és habitual, l’èxit del certamen ha esgotat les entrades.
Concerts del divendres 29: Litoral, La Estrella de David, Manos de Topo, Quimi Portet, Mishima, Els Surfing Sirles, Rusty Warriors, La Banda Municipal del Polo Norte i Dj An der Beat.
Concerts del dissabte 30: Dj Txarly Brown, Electrotoylets, Dj Delafé, Amics del bosc, Mates mates, Les Seques, Maria Coma, Arhur Caravan, Biscuit, Brighton 64, Very Pomelo, Love Of Lesbian, Mujeres, Sidonie i Dj 2d2.
G.Domínguez








