UPDATE articles SET lectures = lectures + 4, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.87' ) WHERE id_article = 236935 Vic es transforma aquesta setmana en la capital de la indústria musical ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

música en directe fletxa

publicitat

Músiques Dijous, 13 de setembre de 2012 11:37 h

Vic es transforma aquesta setmana en la capital de la indústria musical

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

MMVV Mercat de Música Viva de Vic
Els Pets durant la seva actuació al MMVV 2011


Esne Beltza
El cantant d'Esne Beltza, Xabier Solano (Arxiu)


Love of Lesbian (arxiu)
Love of Lesbian (arxiu)
© marc puig


Za!
Za! durant la seva actuació al Festival Cruïlla 2012 (Arxiu)

Comparteix
   



publicitat


MMVV / Música en Directe - El Mercat de Música Viva de Vic es celebra a la capital d’Osona fins el 16 de setembre, convertint-se en punt de trobada referent del sector musical amb més de 600 professionals acreditats i 70 concerts programats. El Mercat té com a objectius fonamentals contribuir a dinamitzar la indústria musical del país, esdevenir un espai de reflexió sobre la música i contribuir a donar eines per a que el sector pugui créixer i mantenir-se.

En total, al recinte comercial hi hauran més de 50 stands on empreses del sector, productors, discogràfiques, associacions de professionals i entitats podran donar a conèixer la seva tasca, intercanviar opinions i experiències i generar negoci.

Expositors al recinte comercial

A la part professional del MMVV es podran trobar associacions vinculades al món de la música, empreses discogràfiques i de managment, estudis de gravació i diferents productores. També hi seran presents diferents empreses i institucions claus per a la industria musical com són Institut Català de les Empreses Culturals entre moltes altres.

Activitats de Dia

El Mercat organitza nombroses jornades, taules rodones i xerrades sobre la indústria musical, que s’emmarquen sota el nom de Activitats de Dia i que estan dirigides als professionals. Es tractaran temàtiques com les estratègies de suport municipal a la música no professional, la música a l’entorn 2.0, el Crowdfounding i microfinançament entre moltes altres.

Per altra banda també hi haurà un espai per fer front a l’augment de l’IVA sobre la cultura i la música. En aquest sentit ASACC organitzarà una trobada sota el títol “És la cultura un luxe?” amb la participació de diferents professionals d’empreses i festivals del país.

A més, s’organitzen “speed meetings” entre les diferents empreses i entitats. Els speed meetings es dividiran en diferents grups: programadors municipals i mànagers, festivals i programadors i programadors de teatre i mànagers, i es faran en dos dies diferents.

70 concerts ompliran els carrers de Vic de música

Gairebé una trentena de grups catalans seran presents en el Mercat de Música Viva d’enguany. Noms com Love of Lesbian, La Pegatina i Mayte Martín encapçalaran la representació catalana durant el MMVV. Cal destacar l'actuació del grup de les Illes Antònia Font, que presentaran el seu nou disc.

Altres grups que passaran pels escenaris de Vic són Za!, El Puchero del Hortelano, els Catarres i Esne Beltza entre d’altres.

El MMVV acull una de les semifinals del Sona9

Després de les primeres actuacions del semifinalistes del Sona9 a l’Acústica de Figueres, avui serà el torn per Coriolà, Fem Fem i Patch, que actuaran dins el marc del MMVV  a partir de les 20:30h a l'escenari de la plaça de la Catedral

La segona semifinal del Sona9 l’obrira el quartet del Maresme Coriolà seguits dels barcelonins Fem Fem i tancarà la semifinal el rock-folk de Patch.




lectures 7897 lectures Comentaris Comenta-ho

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















giny

giny


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.