UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.153' ) WHERE id_article = 279582 "Em bull la Sang" el nou disc de Pirat's ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

música en directe fletxa

publicitat

Músiques Dilluns, 25 de febrer de 2013 12:00 h

"Em bull la Sang" el nou disc de Pirat's

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Pirat's Sound Sistema
Em bull la sang (Propaganda pel fet! – 2013), el nou disc de Pirat's Sound Sistema

Comparteix
   



publicitat


El trio de Sants format per Sergi Teià (DJ Brètol Selektor), Pep Arimont i Joan Soto (veus) editen el seu tercer treball, Em bull la sang (Propaganda pel fet! – 2013), amb el qual consoliden la seva proposta musical i conceptual de reggae, ragga, rap i drum’n’bass en català, autogestionat i amb les arrels al carrer i al barri.

Després dels seus dos anteriors treballs (Sants Sistema el 2005 i Vol II el 2007), Pirat’s Sound Sistema editen un nou disc de 12 canonades de reggae, dancehall, tocs d’ska i drum’n’bass, amb 3 bonus tracks a base de remescles.

El disc ha estat enregistrat als estudis Pantrack (BCN) i la sala Stroika (Manresa) sota la producció de Jim Colominas i hi participen, entre altres, Robert Gibiaqui (The Pinker Tones), Arecio Smith (Astrio), Leire Etxarri (The Kinky Coocoo’s, The Oldians), Cesk Freixas, El Putu Nota o Zwit & Artur de La Magna Método.

Em bull la Sang arriba com a resultat del procés de micromecenatge Verkami en el qual hi ha participat més de 300 seguidors. El nou treball de Pirat's es posa a la venda exclusivament a botigues electròniques el dilluns 25 febrer i es presentarà el proper 8 de març a la Sala Stroika de Manresa i el proper 13 de març a la Sala Apolo de Barcelona.




lectures 3940 lectures Comentaris Comenta-ho

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















giny

giny


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.