UPDATE articles SET lectures = lectures + 4, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.170' ) WHERE id_article = 281571 La Terrasseta de Preixens presenta el videoclip “Anem a les Cavernes” ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 12:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

música en directe fletxa

publicitat

Músiques Divendres, 8 de març de 2013 13:51 h

La Terrasseta de Preixens presenta el videoclip “Anem a les Cavernes”

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant



La Terrasseta de Preixens
La Terrasseta de Preixens

Comparteix
   



publicitat


Ambientat entre el desconcert d’un món que es queda “sense línia i sense xarxa” el grup de Ponent, la Terrasseta de Preixens ens presenta el seu nou videoclip Anem a les Cavernes, una crítica a l’addicció i dependència de la societat actual al món d’internet i de les xarxes socials. Anem a les Cavernes s’inclou dins el "Maxisingle" Rapinyaires que ja es pot descarregar al seu web http://laterrassetadepreixens.cat .
 
Del Maxisingle al Disc
 
La Terrasseta de Preixens no es conforma amb el "Maxisingle", i per això esta treballant per enllestir el seu projecte de disc a través d’un projecte de micromecenatge de la plataforma Verkami, per tal de poder presentar el disc sencer de Rapinyaires.




lectures 2415 lectures Comentaris Comenta-ho

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















giny

giny


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.