directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 2 de maig de 2024 11:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

música en directe fletxa

publicitat

Músiques Dimecres, 23 d'octubre de 2013 08:21 h

El Primavera Sound rodarà un documental al voltant d'una gira a partir del novembre

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Manel, Primavera Sound
Manel actuant a la darrera edició del Primavera Sound
© Francesch, Pere - ACN

Comparteix
   



publicitat


L'empresa promotora del Festival Primavera Sound gravarà un 'reality xou' per explicar de primera mà les vivències dels participants en una gira, que portarà a 11 grups nacionals i internacionals a diferents ciutats de l'estat espanyol, entre aquestes Barcelona, així com a Anglaterra i França. El documental, que començarà el pròxim 20 de novembre i s'allargarà fins al 5 de desembre, seguirà l'activitat del Primavera Sound Touring Party i mostrarà les experiències dels artistes dins i fora dels escenaris i els secrets de la gira. Lee Ranaldo i Los Dust, Standstill, Paus, Refree, Extraperlo, Svper o Los Planetas seran alguns dels protagonistes del 'reality', l'emissió diària del qual començarà a partir del dimecres 20 de novembre, pocs dies després de l'arrencada del 'Primavera Sound Touring Party' a Barcelona, i s'allargarà fins al 5 de desembre. Al llarg d'aquestes dues setmanes, el programa reflectirà com és el dia a dia dels grups més enllà dels propis concerts, mostrant el costat més desconegut d'una gira musical, amb les dificultats i els sacrificis que comporta, així com les reflexions i inquietuds dels propis artistes.

Aquest format audiovisual pretén portar tota l'experiència de tocar en directe i viure a la carretera fins a les llars dels espectadors i fans de la música a través de les xarxes socials, per atreure la seva atenció i animar-los a gaudir de la música en viu. La iniciativa busca contribuir amb la seva proposta a donar vida a la programació musical de les sales de concerts durant aquest hivern i aproximar els grups i els músics al públic.

El documental es retransmetrà en exclusiva a través de la pàgina de Primavera Sound en Google+ mentre que la revista musical Rockdelux seguirà de molt a prop les peripècies dels artistes i realitzarà un diari a través d'un dels seus redactors, que pujarà a un dels busos i compartirà gran part del viatge amb ells. La cervesera catalana Moritz serà patrocinador oficial del Touring Party.

A tall d'aperitiu, a partir del 28 d'octubre es començaran a emetre algunes peces prèvies en les quals alguns dels protagonistes "es confessaran" i faran els preparatius abans de sortir a la carretera en els dos autobusos que els portaran per totes les ciutats en les quals recalarà la gira: Barcelona, Bilbao, Bordeus, Camber Sands, Gijón, Londres, Madrid, Santander, Santiago de Compostel·la, València, Valladolid i Saragossa.




lectures 2032 lectures Comentaris Comenta-ho

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















giny

giny


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.