L'Agència Catalana de Consum renova la seva web per facilitar les reclamacions per internet
L'Agència Catalana de Consum (ACC) ha renovat la seva web, www.consum.cat amb un nou servei de reclamacions per fer més fàcil i àgil el procés de reclamacions, queixes i denúncies per internet. Una part dels continguts del nou web és en anglès, en línia amb la vocació europea de l'ACC per donar servei als consumidors catalans i als que viuen a Catalunya, però són d'un altre país.
Amb la posada en marxa d'aquest web, l'ACC espera duplicar el nombre d'accessos, passant de 6 milions gestionats durant el 2006 als 12 milions de pàgines vistes previstes el 2007.Entre d'altres serveis, des de www.consum.cat els usuaris poden fer consultes abans de fer una compra o contractar un servei, assessorar-se sobre un problema de consum, conèixer vies de reclamacions o la legislació del sector. També hi ha informació actualitzada sobre les notícies del món del consum, agendes d'esdeveniments i campanyes d'informació.