El sopar dels cobdiciosos a favor de l’Eurovegas
Un sopar de “6 estrelles Michelin” va reunir la flor i nata del “Lobby Puente Aereo” amb els representants de l’empresa Las Vegas Sand, per repartir l’esperat botí
Un cop més la casa de la dona més influent de Catalunya, segons el diari ARA, Sol Daurella -principal accionista de la Coca Cola més “Roja” - i de Carles Vilarrubí , representant de la banca Rothschild a Espanya - va ser l’escenari d’aquest sopar de benvinguda als executius d’Adelson desplaçats a Barcelona, una trentena d’empresaris, la majoria d’ells d’empreses que viuen de les contractes de Butletí oficial de l’Estat van intentar seduir als americans per intentar refer-se dels forts endeutaments que avui tenen bona part de les empreses del IBEX-35, més de 200.000 milions d’euros, suportats per bona part de les entitats financeres que necessiten netejar els seus balanços davant el control que Europa exercirà a partir del rescat sobre Espanya.
La crisi els obliga a buscar desesperadament nous “pelotazos”
El fort endeutament d’aquests anomenats empresaris del “lobby Puente Aereo” els porten a buscar desesperadament oportunitats rapides i arriscades de guanyar diners, la banca fins ara amiga, ara els pressiona per tal que redueixin deute, i el sopar a casa els Daurella-Vilarrubí era el lloc perfecte per fer-se “amic dels americans”. Mentre Obama clama contra la cultura de la cobdícia, de la desmesura a l’hora de fer diners, Adelson, paradigma de la cultura del fer diners, es reuneix amb la flor i nata de la bulímia econòmica del nostre país. El pa es troba amb la gana.
“Eurovegas” primer era una inversió estratosfèrica, ara no arriba ni a 4 mesos d’espoli fiscal
Dels 6.000 milions d’euros d’inversió, els americans tant sols en posen 2.000, la resta via finançament bancari, dels milers i milers de llocs de treball inicials ara es parla de molts menys. El que semblava una inversió imparable va camí de convertir-se en una inversió on quedaran retratats i bordejant el ridícul tant els governants de Madrid com els de Barcelona. En aquest article, Joan Carles Vilalta, historiador i ex director general de Turisme, posa arguments sobre la taula que deixen en evidència els milers de pagines que han anat publicant els grans mitjans de comunicació, que ensenyen, quasi sense vergonya, els interessos per anar a pescar bitllets en aquesta gran operació d’especulació que es vol fer al sud d’Europa.
Daurella-Villarrubí, un matrimoni perfecte pels grans negocis
Sol Daurella i la seva família controlen la comercialització de Coca-Cola a tot l’Estat i nord d’Àfrica, -herència del franquisme econòmic- aquests dies l’empresa ha obligat a tots els seus treballadors de repartiment a disfressar-se de la Roja per tal de caure més simpàtics donant per fet que tots els seus clients són “hooligans” d’aquesta gran selecció que impedeix els ciutadans de Catalunya gaudir de las seva selecció, és consellera i accionista del Banc de Sabadell i principal comercialitzadora de les capsules Nespresso a tot l’Estat. El seu marit Carles Villarrubi és considerat un dels grans amics d’Iñaki Urdangarin i una de les persones que el va iniciar i protegir en els negocis ràpids i d’alt benefici econòmic.
Carles Villarrubí, ha estat conseller de Telefónica, Antena 3, Grup Godó, i Vicepresident del F.C Barcelona i persona molt ben relacionada amb el món de les grans corporacions.