Ryanair afegeix València i Alacant entre el seu portafoli d'aeroports
Aquests s'afegeixen als aeroports de Reus, Perpinyà, l'Alguer i Girona, que a més, és el centre d'operacions de Ryanair al sud d'Europa
Michael O’Leary, Conseller Delegat de Ryanair, ha anunciat l’obertura de noves rutes continentals i també dins de l’estat espanyol, que s’anunciaran definitivament aquest mes d’agost, segons informa el Financial Times. La companyia irlandesa opera des de Girona -des d’on actua com a seu de la companyia pel sud d'Europa i ofereix el gruix de les seves rutes-, Reus, Perpinyà i l'Alguer. Ara ha anunciat que en poc temps obrirà noves rutes a València i Alacant (El Altet).
El Financial Times informa que aquesta iniciativa d'incrementar els vols de la la companyia Ryanair preveu intensificar la lluita per guanyar quota en el mercat espanyol, el més desitjat, diu, per les companyies de baix cost des del Regne Unit i Alemanya. Ryanair ha decidit moure peça, i ja ha anunciat que els aeroports de València i d'Alacant entraran dins del seu portafoli de rutes. Recordem que Ryanair també treballa amb els aeroports dels Països Catalans de Reus, Perpinyà, l'Alguer i el de Girona, on hi té la seva seu del sud d'Europa.La tendència
Tot apunta a que vols barats tenen ja data de caducitat. La gran davallada de resultats de Vueling (la low cost local), l’increment imparable del preu del combustible, l’encariment de les taxes dels aeroports britànics després que comencés a gestionar-los Ferrovial, i la competència descarnada que domina el sector, fa que els entesos prediguin que els vols barats ja tenen data de caducitat. Mostra d’això són algunes iniciatives de les grans companyies del sector: Ryanair va anunciar la setmana passada que reduïrà de 40 a 33 els avions que volen a l’aeroport anglès d’Stansted a partir d’octubre i durant quatre mesos, per les altes taxes que cobra aquest aeroport. També a partir d’octubre, EasyJet ha anunciat que cobrarà 3 euros per la primera maleta -única companyia que encara no ho feia-.