Google, la marca més ben valorada
El buscador més famós està per davant de marques com Microsoft o Coca-cola
Google, el buscador de la xarxa més usat pels internautes, està valorat, ni més ni menys, en 66.434 milions de dòlars. El rànquing s'elabora a partir de l'opinió dels consumidors i els resultats financers i de gestió de negocis.
El cercador d'internet més usat al món, Google, és la primera marca més valorada. En segon lloc es troba General Eletric (GE); en tercer lloc, Microsoft; en quart lloc Coca-Cola, i en el cinquè China Mobile.Google ha millorat un 77% el valor de la seva marca respecte del 2005. Amb dades més recents, el primer trimestre de 2007, la companyia va ingressar 3.664 milions de dòlars, un 63% més que el mateix trimestre de 2006 i un 14% més que l'últim trimestre de 2006.
Google continua ampliant les seves fronteres. Després d'una pugna entre principals marques d'Internet, ha estat Google qui s'ha fet amb DoubleClick per un preu de 3.100 milions de dòlars, el doble del que es va pagar per YouTube a l'octubre. Amb aquesta adquisició, Google es fa amb diverses plataformes de gestió i inserció de publicitat en línia.
Però el gegant no para de créixer: la companyia disposa de 15 persones dedicades exclusivament a reunir-se amb dotzenes d'empreses cada setmana, amb l'objectiu de descobrir "idees boges" per adquirir. Google busca projectes que puguin construir futurs ingressos a partir dels usuaris. Google disposa d'11.000 milions de dòlars americans en metàl·lic, fet que li ha produït alguns problemes amb l'Administració nord-americana, ja que les companyies amb tants recursos han de ser registrades oficialment com a signatures d'inversió.