Per què Esperanza Aguirre o José Bono omplen els mitjans de comunicació catalans?
Grans empreses com el Grup Planeta o Seeliger i Conde “compren” espais als mitjans de comunicació catalans per omplir-los d’un discurs a favor d’una Catalunya dins d’Espanya
Mentre els nous autors catalans de petites editorials tenen greus problemes per sortir en els grans mitjans de comunicació catalans i no diem en els espanyols, els autors o polítics espanyols omplen els mitjans catalans per afavorir un discurs procliu a les tesis de la tercera via o unionistes. Ho hem vist aquests dies, Planeta ha de recuperar-se del preu pagat a l’ex ministre José Bono pel seu llibre i l’ha promocionant com si fos una estrella literària o un premi Nobel de Literatura, l’hem vist a RAC 1, Catalunya Ràdio, TV3, diari Ara o 8 Televisió i Esperança Aguirre, ex-empleada de la consultora Seeliger i Conde, tres quarts del mateix, fins i tot perdonant-se la vida insinuant que potser el PP es va equivocar votant contra l’estatut.
Mentre els escriptors o autors del país no tenen espai als mitjans de comunicació, els mediàtics espanyols omplen els mitjans del paísUna veritable incongruència, què aporten personatges mediàtics com Bono o Esperanza Aguirre al debat polític català? No hi ha personatges de més nivell que un polític espanyol retrograda i una candidata del PP que fuig de la policia per evitar ser multada? Ens hem d’empassar personatges casposos com aquests en els nostres propis mitjans de comunicació i de forma reiterada?
El Grup Planeta vol recuperar els diners pagats a Bono i Seeliger i Conde vol demostrar la seva capacitat d’influència per evitar la independència
El poder s’imposa i ho demostren amb aquestes publicitats encobertes en els mitjans de comunicació catalans, i promocionant Bono, Aguirre o altres demostren el seu poder, 16 pagines de publicitat de Seeliger i Conde a La Vanguardia bé mereixen una entrevista al mateix diari a Esperanza Aguirre perquè ens canti les seves virtuts, això si en clau espanyola.