Més de 70 activitats a les comarques gironines per la 3ª edició de VÍVID
Setanta-cinc activitats i promocions es programen a les comarques de l’Alt Empordà i el Baix Empordà esperen rebre més de 5.000 visitants en un mes on el vi, la cuina i la cultura empordanesa seran els protagonistes. Nascut amb l’objectiu de promoure les virtuts de l’enoturisme de la Costa Brava, el programa inclou activitats com Tast & Swing; enocaiac; ruta amb segways; vinyes i dòlmens; enosenderisme; Music&Wine; #InstaVivid; diferents tastos de vins harmonitzats amb productes locals, com la mel o el mató; tallers; fires i molt més.
Amb la primavera es reinicia el cicle de la vinya a l’Empordà, a la Costa Brava, i amb ella neix VÍVID, el primer festival del vi de l’Alt Empordà i Baix Empordà amb el què es vol donar a conèixer el món i el producte del vi empordanès mitjançant activitats i experiències enoturístiques a la destinació. La primera i segona edició de VÍVID proposaven 55 activitats i promocions al 2014, i 109 al 2015, i van comptar amb 3.000 i 5.748 participants respectivament.
Notícies relacionades
- La Costa Brava, Dalí i la Cuina del Vent, estrelles destacades a Brussel·les 02.03.2016.
- La Costa Brava i el Pirineu gironí es promocionen com a destinacions de turisme de negocis a Abu Dhabi 07.02.2016.
- Patronat de Turisme i Ajuntament de Girona dissenyen productes turístics per treure el màxim profit del rodatge de 'Joc de Trons' 14.01.2016.
- Els premis G! 2015, la festa del turisme gironí, celebren la desena edició 10.12.2015.
- Un concurs de Selfies promociona els indrets més bells de les comarques gironines 24.11.2015.