'Espe jode lo que somos'
Telemadrid continua lluint-se en tot el que fa. Després de la polseguera arran del pseudodocumental Ciudadanos de segunda, que va arribar just en el moment en que la Comunitat de Madrid presentava la campanya Made in Mad a Catalunya, arriba ara un altre episodi d'aquesta sèrie d'humor.En aquest cas, arran dels anuncis d'autobombo de l'emissora pública madrilenya. Amb el lema "Espejo de lo que somos" Telemadrid intentava refer la seva imatge, en mínims històrics després de les denúncies de manipulació informativa dels mateixos treballadors de l'emissora a la UE i perles com el citat documental. La resposta no s'ha fet esperar, i madrilenys crítics amb el tarannà de la televisió han capgirat la campanya. Així, tot partint les síl·labes d'espejo, han alterat el missatge deixant-lo en "Espe jode lo que somos", un enunciat molt més clar sobre el que està passant a Telemadrid
La veritat sempre aflora. En aquest cas, era una síl·laba més enllà.