directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 17:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Divendres, 16 de gener de 2015 16:08 h

L'alcalde de Terrassa es compromet a defensar els treballadors del CST i portar la seva protesta davant del conseller Ruiz

Terrassa (ACN).- L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, s'ha compromès a defensar els treballadors del Consorci Sanitari de Terrassa davant la Generalitat i traslladar personalment al conseller de Salut, Boi Ruiz, la preocupació dels treballadors. Així ho ha explicat als membres del comitè d'empresa del CST amb els que s'ha reunit aquest divendres. Ballart ha afirmat que des del consistori comparteixen "la preocupació perquè aquesta situació no posi en risc la qualitat de l'atenció sanitària als usuaris i usuàries i per garantir els drets fonamentals dels professionals que hi treballen". Els treballadors han iniciat una sèrie de protestes per rebutjar una rebaixa salarial del 2%.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.