directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 16 de gener de 2015 19:39 h

Un centenar de persones es concentren a la Delegació del Govern a Tarragona per exigir el servei d'hemodinàmica 24 hores

Tarragona (ACN).- Un centenar de persones han respost la crida de la Coordinadora d'Entitats de Tarragona (CET) i Mare Terra Fundació Mediterrània i s'han concentrat, aquest divendres a la tarda, davant de la Delegació del Govern a Tarragona. La seva principal demanda és que el conseller de Salut, Boi Ruiz, anunciï la data concreta en què s'ampliarà el servei d'hemodinàmica a 24 hores a l'Hospital Joan XXIII de la ciutat. "Estem cansats d'aquesta falta de respecte i de que ens hagin robat tots els nostres drets", ha exclamat el president de la CET, Ángel Juárez, "això s'ha d'acabar", ha sentenciat. A la protesta hi han donat suport la vuitantena d'entitats que conformen la CET, a més de partits polítics i sindicats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.