directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dilluns, 19 de gener de 2015 18:18 h

L'exdirector de l'oficina del Banc de València a Lleida nega la seva vinculació amb el frau de la Farinera la Meta l'any 2009

Lleida (ACN).- L'exdirector de l'oficina de Lleida del Banc de València ha negat durant el judici que s'ha iniciat aquest dilluns a l'Audiència de Lleida la seva vinculació amb el frau financer a la Farinera la Meta de la capital del Segrià, que va tenir lloc a principis del 2009. L'acusat, J. A., ha defensat en tot moment que els moviments de diners, per valor de 5 milions d'euros, que es van fer des de la farinera van ser autoritzats per l'aleshores director financer de la firma, J. G. T., que també està sent jutjat per la seva relació amb el frau, juntament amb tres empresaris del sector de la construcció, un dels quals germà de l'exresponsable de la Meta. El judici s'allargarà fins divendres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.