directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:31 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Selva doble fletxa Dilluns, 19 de gener de 2015 18:48 h

Un jutjat de Girona desestima els càrrecs contra el conductor d'autobús detingut a Maçanet de la Selva per falsificar el tacògraf


Un jutjat de Girona desestima els càrrecs contra el conductor d'autobús detingut a Maçanet de la Selva per falsificar el tacògraf


publicitat

Maçanet de la Selva (ACN).- El jutjat número 4 de Girona ha desestimat els càrrecs presentats contra el conductor d'autobús detingut pels Mossos d'Esquadra en una àrea de servei de l'AP-7 a Maçanet de la Selva el passat 10 d'agost per falsificar el tacògraf. Segons la companyia que operava el servei, Magabús, la jutgessa que instrueix el cas ha considerat que el conductor no va excedir el nombre d'hores de conducció permeses i que el fet que registrés el trajecte en la targeta del tacògraf d'un altre conductor va ser "un error innocent". Tot i que el fiscal demanava 18 mesos de presó per al conductor, la jutgessa ha absolt el conductor perquè, segons les targetes del tacògraf, cap dels conductors va excedir el límit d'hores.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.