directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 02:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 29 de gener de 2015 17:31 h

Experts de la UB alerten que l'ús de de dades personals per a la recerca mèdica deixa la ciutadania "mancada de la cultura de la privacitat"

Barcelona (ACN).- L'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB) ha alertat en un document que l'ús de les dades personals per a la recerca mèdica deixa la ciutadania "mancada de la cultura de la privacitat" i que aquesta informació es pot convertir "en una eina que permeti denegar un servei en funció del perfil personal". "L'aposta per la innovació no pot deixar de banda els aspectes ètics i els drets fonamentals de les persones", afirma l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona en el document 'Bioètica i 'big data' en salut: l'explotació i comercialització de les dades sanitàries dels usuaris de la sanitat pública'.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.