directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 04:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 16 de febrer de 2015 12:03 h

Duran insisteix que UDC va votar d'acord amb l'estratègia de CiU i retreu que es faci veure que està d'acord amb la llei


Duran insisteix que UDC va votar d'acord amb l'estratègia de CiU i retreu que es faci veure que està d'acord amb la llei


publicitat

Barcelona (ACN).- El president del comitè de govern d'UDC, Josep Antoni Duran i Lleida, ha reiterat que Unió va votar "d'acord amb l'estratègia de la comissió executiva nacional de la federació" i ha recordat que era la tramitació de la llei. "No s'hi val fer veure que estem d'acord amb el seu contingut", ha lamentat a través de diversos tuits. En resposta a un article que aquest dilluns publica el periodista Francesc -Marc Álvaro sobre el vot diferenciat al Congrés en la tramitació del pacte antijihadista, Duran admet que hi ha gent a UDC que no pensa com ell i que no té por de dir-ho de la mateixa manera que ell tampoc té por d'incoprorar-los a les seves candidatures.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.