directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Anoia doble fletxa Dimecres, 18 de febrer de 2015 14:18 h

L'Ajuntament d'Igualada vol remodelar la plaça del mercat municipal de la Masuca per convertir-la en un espai polivalent


L'Ajuntament d'Igualada vol remodelar la plaça del mercat municipal de la Masuca per convertir-la en un espai polivalent


publicitat

Igualada (ACN).- L'Ajuntament d'Igualada ha presentat aquest dimecres l'avantprojecte de remodelació de la plaça de davant del mercat municipal de la Masuca. Actualment acull el mercat ambulant dels dimecres i dissabtes i, la resta de dies, funciona com a aparcament gratuït. El projecte preveu que aquest espai sigui "el més versàtil possible" i, a banda de conservar l'ús de mercat ambulat i d'aparcament, pugui acollir-ne d'altres. L'alcalde d'Igualada, Marc Castells, ha detallat que en breu es redactarà el projecte executiu i que les obres tindran un període d'execució de quatre o cinc mesos, que es farien al 2016. Pel que fa al pressupost, el batlle ha dit que es determinarà quan es redacti el projecte executiu.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.