directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 23:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dimecres, 25 de febrer de 2015 17:39 h

Unió de Pagesos denuncia una nova retallada en les polítiques públiques pròpies d'Agricultura tot i el "lleuger" increment de pressupost del departament

Lleida (ACN).- Unió de Pagesos denuncia que el projecte de pressupost de la Generalitat per al 2015 preveu un lleuger increment del 0,66% dels recursos del Departament d'Agricultura respecte al 2014 però "en realitat es tracta d'un augment de 2,1 milions d'euros que es deu bàsicament a la incorporació de la paga extra del personal públic del propi departament o dels organismes públics que en depenen". El sindicat critica que les polítiques públiques pròpies en matèria d'agricultura disminueixen un 3,55%, després de de fortes retallades dels dos darrers anys. El sindicat ha proposat als grups parlamentaris esmenes per modificar les prioritats en els comptes de la Generalitat per aquest any.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.