directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 10:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dilluns, 16 de març de 2015 18:09 h

L'Ajuntament de Lleida organitzarà sessions de debat amb experts i veïns per reflexionar sobre el futur del Centre Històric


L'Ajuntament de Lleida organitzarà sessions de debat amb experts i veïns per reflexionar sobre el futur del Centre Històric


publicitat

Lleida (ACN).- L'Ajuntament de Lleida ha presentat la iniciativa 'Espais de Diàleg al Centre Històric. Think Centre!' amb què pretén reflexionar sobre el futur del barri des de diferents àrees de treball. La competitivitat, integració i interculturalitat; la creativitat i l'emprenedoria, i la transformació de l'espai seran els temes que concentraran el debat de les tres sessions que es faran amb la presència de professionals i experts en la matèria i que també estaran oberts a la ciutadania per tal que hi pugui aportar les seves idees i suggeriments. Un cop desenvolupades les tres sessions s'editarà una publicació amb les conclusions que poden servir per marcar com a full de ruta pel futur del Centre Històric.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.