directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 01:51 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 9 d'abril de 2015 13:31 h

La CHE justifica el retard de la barrera elèctrica contra el caragol maçana al riu per litigis de patents entre empreses

Deltebre (ACN).- El projecte d'una barrera elèctrica per frenar la remuntada del caragol maçana riu Ebre amunt es troba paralitzat per litigis judicials sobre patents per part d'empreses privades. El president de la Confederació Hidrogràfica de l'Ebre (CHE), Xavier de Pedro, ha justificat així el retard d'una mesura que va anunciar fa un any amb el compromís de l'Estat de finançar-lo amb 20.000 euros. De Pedro ha visitat aquest dijous les obres de millora de la xarxa de regadiu del delta de l'Ebre després de l'acord amb les comunitats de regants i la Generalitat per revertir la meitat del cànon pel minitransvasament a aquestes actuacions. La previsió és invertir enguany 2,5 milions d'euros als dos marges del Delta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.