directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 04:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dimarts, 14 d'abril de 2015 12:55 h

Admeten a tràmit una querella contra el jutge de pau de Montcada per presumpta estafa quan era president del club de bàsquet

Montcada i Reixac (ACN).- El jutjat d'instrucció número 3 de Cerdanyola del Vallès ha admès a tràmit una querella contra el jutge de pau de Montcada i Reixac, Pere O., per un presumpte delicte d'estafa i apropiació indeguda mentre va ser president del Club Bàsquet Montcada, segons consta l'auto al que ha tingut accés l'ACN. La querella la presenta Luis Miguel R., qui va ser president del club entre 2010 i 2012. En la querella se sustenta que l'anterior president va emetre factures "que no es corresponien a cap prestació de servei" i de les que afirma que el querellat es quedava "un percentatge pactat i l'IVA". Afegeix que això va portar el club a un deute amb Hisenda que va provocar la desaparició del mateix.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.