directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Bages doble fletxa Dilluns, 27 d'abril de 2015 17:12 h

Amplien les imputacions pel cas d'Iberpotash a Súria al secretari accidental de l'Ajuntament que aprovar la llicència d'obres

Súria (ACN).- El titular del Jutjat d'Instrucció número 2 de Manresa ha resolt imputar Josep P. C., secretari accidental municipal del ple de Súria del gener de 2012, en què es va aprovar la llicència d'obres majors perquè l'empresa Iberpotash pogués obrir una pista forestal d'accés a la rampa minera sense disposar del pla urbanístic corresponent. Aquesta nova imputació se suma a les set que ja es van fer a principis del 2014, entre les quals hi ha el batlle del municipi i candidat de CiU a les municipals, Josep Maria Canudas. Segons la resolució a la qual ha tingut accés l'ACN, el Fiscal considera que "hi ha indicis suficients per considerar que es va cometre un delicte continuat sobre l'ordenació del territori".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.