directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Penedès doble fletxa Dilluns, 27 d'abril de 2015 19:51 h

El PSC del Baix Penedès es marca com a prioritat de les eleccions municipals recuperar les alcaldies de Cunit i Calafell


El PSC del Baix Penedès es marca com a prioritat de les eleccions municipals recuperar les alcaldies de Cunit i Calafell


publicitat

L'Arboç (ACN).- El PSC del Baix Penedès s'ha marcat com a objectiu prioritari de les properes eleccions municipals poder recuperar les alcaldies de Cunit i Calafell. El partit en va perdre el govern el 2011, i considera que recuperar el poder de dos dels municipis més grans de la comarca seria una empenta per a la resta de poblacions de l'entorn. Ho ha assegurat a l'ACN la coordinadora comarcal, Dolors Carreras, el dia que el partit ha presentat els alcaldables de les 13 candidatures socialistes del Baix Penedès -el PSC ha elaborat llista electoral a tots els municipis excepte Masllorenç, on tampoc hi va ser el 2011-. Entre els caps de llista hi ha quatre candidats nous en comparació a les anteriors eleccions.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.