directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 28 d'abril de 2015 15:22 h

Conveni entre la Fundació Institut Mar d'Investigacions Mèdiques i l'Agència Espanyola de Protecció de la Salut en l'Esport contra el dopatge

Barcelona (ACN).- El Consell Executiu ha autoritzat la subscripció d'un conveni marc de col·laboració entre l'Agència Espanyola de Protecció de la Salut en l'Esport (AEPSAD) i la Fundació Institut Mar d'Investigacions Mèdiques (FIMIM) que té com a objectiu promoure un conjunt de mesures i instruments per lluitar contra el dopatge. Els Laboratoris de Control de Dopatge de les entitats col·laboraran en el programa de control de dopatge i altres activitats analítiques i científiques. A més, també treballaran conjuntament en la difusió de la informació relacionada amb la protecció de la salut i la lluita contra el dopatge, i en activitats que reforcin la percepció internacional dels esforços duts a terme contra el dopatge.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.