directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 10:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Dimecres, 29 d'abril de 2015 13:31 h

CCOO i UGT de Girona criden a superar "l'atonia" i manifestar-se el Primer de Maig amb el lema "precarietat és explotació"

Girona (ACN).- Els sindicats gironins han fet una crida als treballadors a supera "l'atonia" i manifestar-se el Primer de Maig per denunciar que "precarietat és explotació". CCOO i la UGT asseguren que els canvis no s'aconseguiran "fiant-ho tot al cicle polític" d'aquest 2015 -amb tres eleccions previstes al calendari- i que cal sortir al carrer per fer palesa la precarietat laboral que viu la demarcació. Els secretaris generals, Bartomeu Compte i Dolors Bassa, també critiquen que "l'única economia emergent" del moment actual sigui la privatització dels serveis públics (i posen com a exemples la sanitat i l'educació). A Girona, la manifestació sortirà a les dotze del migdia de la plaça Independència.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.