directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 12:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimarts, 5 de maig de 2015 18:19 h

Catalunya Contra el Càncer fa una crida per recaptar entre 160.000 i 180.000 euros amb la col·lecta d'enguany a Barcelona

Barcelona (ACN).- L'AECC - Catalunya Contra el Càncer de Barcelona preveu recollir aquest any entre 160.000 i 180.000 euros a la col·lecta que se celebrarà aquest dimecres a la capital catalana. Els diners es dedicaran íntegrament a la recerca científica, "l'única via" per augmentar la supervivència dels afectats. El president de l'entitat, Juli de Miquel, ha agraït l'esforç de la ciutadania perquè la participació s'ha mantingut els darrers quatre anys "malgrat la crisi", fet que indica que "la gent està mobilitzada i ha pres consciència de la importància de lluitar contra el càncer". L'any 2012 es van diagnosticar a l'Estat més de 215.000 casos de càncer. La taxa de mortalitat s'ha reduït en un 13% des del 1990.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.