directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 14:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Ebre doble fletxa Dimarts, 12 de maig de 2015 14:26 h

Els socialistes de Tortosa plantegen que els ciutadans puguin elegir la destinació de les partides d'inversions i manteniment


Els socialistes de Tortosa plantegen que els ciutadans puguin elegir la destinació de les partides d'inversions i manteniment


publicitat

Tortosa (ACN).- Els ciutadans i entitats veïnals de Tortosa podran decidir, d'acord amb l'Ajuntament, la destinació de les partides pressupostàries d'inversions i les de manteniment que no estiguin relacionades amb el funcionament ordinari. Aquesta és una de les principals propostes que ha fet públiques el candidat a l'alcaldia del PSC, Enric Roig, dins del seu programa de participació ciutadana i transparència. A més d'impulsar l'administració electrònica i recuperar les regidories de barri, Roig ha promès crear una Oficina Municipal de Transparència, un Observatori ciutadà que vetlli pel compliment dels compromisos així com establir un codi ètic de conducta per a tots els càrrecs públics, electes i designats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.