directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 20:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dijous, 28 de maig de 2015 18:56 h

Simulacre de resposta a l'arribada d'un vaixell amb polissons sospitosos de patir Ebola al port de Barcelona, un d'ells mort pel virus


Simulacre de resposta a l'arribada d'un vaixell amb polissons sospitosos de patir Ebola al port de Barcelona, un d'ells mort pel virus


publicitat

Barcelona (ACN).- Protecció Civil de la Generalitat, l'Agència de Salut Pública de Catalunya (Aspcat), el Sistema d'Emergències Mèdiques, l'Institut de Medicina Legal de Catalunya, per part de la Generalitat, així com Creu Roja, cossos operatius de l'Ajuntament de Barcelona, el Port de Barcelona i cossos operatius i organismes de l'Estat, han participat aquest dijous en un simulacre al port de Barcelona per practicar la resposta coordinada a l'arribada a la costa d'un vaixell de transport de mercaderies amb diversos polissons a bord, alguns d'ells sospitosos de patir la malaltia pel virus d'Ebola. En el marc del simulacre s'ha plantejat la mort d'un dels polissons.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.